"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

mandag 5. september 2011

Babbel




Etter mange måneder uten å blogge er jeg nå klar igjen. Den gamle dataen ble både gammel og kranglete , men nå har det flyttet en ny flott inn her i huset  som er veldig medgjørlig og grei å ha med å gjøre. Ivertfall når vi skjønner hvordan tingene skal gjøres. 

Det er mye nytt som skal læres når jeg får nye data. Nå er datagenet noe jeg ikke har og jeg er dermed ganske tunglært når det gjelder slike ting. Så dette kommer til å ta tid.

Jeg har funnet ut hvordan jeg skal legge inn bilder og redigere dem. Siden jeg har det med å redigere så mye at bildene blir helt rare så legger jeg inn et bilde som bare er litt redigert. Dette er tatt nå i vår og det rare er når jeg ser bildet nå  så skjønner jeg ikke hvorfor jeg har tatt det slik. Litt i skygge og litt i sol og med den bakgrunnen. 
Siden disse gryteklutene nå har vært mye i bruk og akkurat nå ligger til vask så ble det dette bildet som blir liggende her. For i dag er det grytekluter jeg vil skal på bloggen og ingenting annet. De er forøvrig de beste gryteklutene jeg noen gang har brukt og jeg kommer til å strikke flere av dem. 



Mønster :grytekluter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar