"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

fredag 9. desember 2011

Jeg venter

Ja jeg venter. Venter på at lysten til å feste tråder på denne genseren skal komme.



Så mens jeg venter så strikket jeg disse søte små sokkene i str 1 år og 2 år.




Og siden lysten til å feste tråder fortsatt ikke var til stedet så strikket jeg disse litt større sokkene .




Det positive med slik trådfestingventing er at plutselig blir strikkerier som har blitt lagt nederst i kurven veldig morro å strikke på. Så mens jeg sitter her å venter så har jeg tatt frem en genser som jeg begynte på for et par år siden.







Noe som derimot er ferdig er disse snøkulene. 








3 kommentarer:

  1. Du er jammen meg produktiv mens du venter på at festetrådlysten skal komme. Kjempefine sokker du har strikket!
    Ønsker deg og dine en kjempefin helg!

    SvarSlett
  2. Det er noen ganger ok å ha litt vegring... Det blir en god drivkraft!
    Lykke til med trådfesting på alt det fine du har laget:-)

    God førjulstid!

    SvarSlett
  3. Trådfesting er omtrent like lite motiverende som eksamenslesing. Til og med oppvasken framstår som svært spennende i forhold ... men fine prosjekter du har på gang i stedet da :) Så får man bare håpe at festeånda kommer over deg om ikke altfor lenge :D

    SvarSlett