"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

tirsdag 1. januar 2019

30 dager uten sukker


Så er jeg igang. Ivertfall veldig snart. 
Jeg har nå lest meg opp på artikler på nettet om godte/sukker-stopp. Det er mengder av dem og du kan velge deg ut den/de artiklene som passer deg best. Dersom du ikke syns noe om godte-stopp så kan du velge artikler som støtter hvorfor dette ikke er lurt.  Mener du derimot at godte-stopp er supert  så kan edu velge artiklene som støtter en godteri stopp. Valget er vårt. 


For meg fungerer det godt med godteri/sukker- stopp.
Det er nok rett og slett fordi kroppen min trives best uten sukker . Jeg har minimalt med smerter ved å kutte ut og redusere dette.  
Målet mitt burde egentlig vært å ha null sukker/godteri alltid. Dette vet jeg at ikke jeg klarer derfor blir det slike perioder med godteri/sukker stopp. 

Jeg kaller mitt prosjekt for 30 dager uten sukker. 


  • Start: 2 januar
  • Hvor lenge : 30 dager
  • Hva skal unngås: Alt som har sukker i seg
  • Hvorfor : Mindre smerter
  • Hvordan skal jeg klarer det : Spise mat som  gjør at blodsukkeret holder seg jevnt hele dagen. 



Hjemmelaget kokosyoghurt med gresskarkjerner og blåbær. Veldig godt.








2 kommentarer:

  1. Så flink du skal være . Tror ingen kropper syns om så veldig mye sukker . Vi er relativt flink til å holde d til helgene . Så det får vi fortsette med .
    Takk for kommentaren du la igjen hos meg ,koselig !
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk , prøver å være flink. Til nå har det gått veldig bra uten sukker. Dere er flinke som holder det til helgene. Jeg må kutte det helt hvis ikke så går jeg å snoper hver eneste dag .

      Slett