"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

fredag 7. september 2012

Sommerens prosjekt


I vinter  kjøpte jeg endel nøster i Mandarin Petit.  Disse skulle brukes til et lite baby teppet. Jeg begynte å strikke på det  men fant fort ut at det ble ikke noe pent. Teppet ble rekt opp og nøstene ble liggende i strikke kurven å vente til jeg fant noe jeg ville lage av dem. 
En dag kom jeg over denne bloggen; Hjemmemekkeritet, og etterhvert som jeg kikke gjennom den  fant jeg et flott sjal som passet til det garnet som lå på vent her hos meg.
Sjalet jeg ble så betatt av er her . Nydelig sjal i delikate farger. Vel verdt å ta en titt. 



Jeg kan ikke huske hvordan jeg heklet selve sjalet men blomstene er laget etter oppskift i nøstebarnboka. 
Jeg har brukt krok nr 3 på alt. 


2 kommentarer:

  1. Hei. Så kjempefint dette ble ! Heldige jenta som har fått dette :)
    God helg til dere alle fra Krabbelurene.

    SvarSlett
  2. Så koselig sjal! :) Tenker det blir mye brukt. Det med inspirasjon og nye ideer er noe av det som er genialt med bloggverdenen. Jeg fikk i allefall en ny ide av deg nå :)

    SvarSlett