"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

torsdag 17. oktober 2013

På en gammel benk

Jeg er  et høst menneske. 
Liker både vinter, vår og sommer  men det er noe helt eget med høsten. Luften blir så god og fargene som kommer ute i naturen er så fantastisk fine. Da er det rett og slett godt å være meg. 
Jeg er så heldig å ha en hytte på fjellet sammen med mannen min. Et fantastisk sted å kunne rømme til når jeg trenger litt tid for meg selv , eller sammen med andre. I høstferien haddde vi besøk av mamma og pappa. I en travel hverdag så er det veldig godt å kunne ha noen slike rolige , fine dager sammen med de to som betyr så mye for meg . Ekstra godt er det når vi er på min yndlingsplass.

Mine tova sitterunderlag har fått fast bolig på hytta. De er strikket i ulikt garn og med ulike masker men det som er felles er at de er tova. Gode å sitte på når dagene ikke er så varme lenger. 
(Jammen flaks at det ene sitteunderlaget har en farge som drar øynene mot det siden det ser ut som jeg har fokusert på den grønne, slitte veggen:) )






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar