"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

mandag 13. juli 2015

En nydelig mandag


I dag har det vært en nydelig flott dag. Sola har vært fremme og gjort det godt å varmt for oss  Med bok fra bokklubben ,som nyeste tilskudd i bokhylla, og Barcelona hatten så var jeg klar for å nyte dagen ute på verandaen . 








I pausene fra bok lesingen ble jeg gående rundt i hagen for å planlegge litt til fremtidige hage-prosjekter. Lykken var stor når jeg fikk så hvor flott naboens busk har blitt. Så stor og fin med hvite blomster. Jammen hang det endel grener  inn over min plen. Makan til flaks. Lurte meg til å klippe tre kvister og håper naboen vil tilgi meg for det.  
Nå sitter jeg å nyter synet av tre store grener i vasen som er nøye plassert på spisebordet.







Livet er jammen herlig dere .





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar