"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

onsdag 6. mars 2019

Den som rydder finner

Hva fant jeg nå da?
Jo to fine påskehaner som lå i en pose og var nesten ferdig.



For mange år siden strikket jeg flere slike påskehaner og gav til mamma og svigermor. Tror de fikk tre hver.  Planene var å strikke til meg selv også men jeg siden jeg ikke ble ferdig til påske  ble de liggende...og liggende..... og liggende. Jeg har gløttet litt oppi denne posen innimellom men det har jo vært så mye annet hobbyting som har fristet så da har de blitt bortprioritert. 
Men nå er er de ferdig og jeg blir så glad når jeg ser på dem. 





Oppskriften stod i et ukeblad fra 2007  og det er nå 12 år siden Hjelpes meg, litt flaut at de bare har blitt liggende uten å gjort de ferdig. Men nå er de her og jeg tror de blir meg meg opp på hytta i påsken. 


1 kommentar:

  1. Så artige og søte 😊 Jeg holder også på å gjøre ferdig gamle UFO'er, deilig når man får ferdig noe som har ligget og blitt glemt, og får glede av det!

    SvarSlett