"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

fredag 2. desember 2011

Min nye livsstil.



For en måned siden skrev jeg om begynnelsen på min nye livstil .
(Det kan leses om her.)


November målet så slik ut:


"November utfordringen til meg selv er å komme meg ut på tur hver dag. 
Det finnes ingen unnskyldinger for ikke å kle på seg og ut å gå. 
Jeg har ikke noe tid eller lengde eller at pulsen skal opp etc, målet er å komme seg ut hver dag."

Jeg klarte ikke å nå dette målet, men jeg var likevel mere ute å gikk enn tidligere. Så jeg er delvis fornøyd og går på med friskt mot igjen i en ny måned.

Nå er det tid for å gjøre noe med kosten . Her skal jeg ta for meg et måltid pr dag som skal være godt for kroppen og gi meg energi på den riktige måten. Dvs at her må balansen mellom proteiner, karbohydrater og fett være riktig for meg og min kropp. Det skal være et måltid som skal holde meg igang noen timer i tilegg til at det skal smake godt.


Mitt mål for Desember er :


I hverdagen  skal et måltid hver dag være en  smooothi.  Den skal lages som beskrevet i dette innlegget.




For å variere litt på smaken vil det bli brukt ulike bær og frukter.


Målet for november følger med over til desember , dvs å gå ut en tur hver dag. 


1 kommentar:

  1. Tur hver dag, der henger jeg meg på! Har vært på tur både i går og i dag, så da er jeg vel i rute. ;-)

    SvarSlett