"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

mandag 20. januar 2020

Fullmånetur



Det var nydelig å være i skogen når det var fullmåne.
 Ikke lett å ta bilde så her lever jeg på minnene. 


Fra 10 til 11 januar var jeg ute på fullmånetur med en haug herlige damer , en mann og to hunder. 
Koste meg fra begynnelsen til slutt.
1700 meter med 14,8 kilo på ryggen var akuratt passe. En liten bakke var det også gitt og da den var unnagjort så følte meg som en skikkelig vinner. 



Jeg ble litt kald i hengekøya så det ble lite søvn.
Fikk et tips om å surre dunjakke rundt hofter og lår siden det var de jeg var kald.



Jeg sov i hengekøya mi med tarp over. For å kunne se månen på natten tok jeg den kun halvt over.
I løpet  av natta begynte det å blåse kraftig og det kom litt regn så da måtte jeg ut  å ta over andre halvdel også. Det var i grunnen litt deilig siden jeg frøys litt. Tarpen luna litt for vinden. 






Herlig med bål om kvelden/natta.
 Det gir en helt spesiell ro samtidig som det varmer

Med deilig mat og bålkos utover natten ble dette en fantastisk tur som jeg har lyst til å gjøre flere ganger. 
Jeg tar med  disse gode minnene , lærdommen og følelsene  fremover. 
Gleder meg til flere turer sammen med hengekøya mi. 


( Jeg øvde meg på å ta bilder om natten med mobilen min. Det var ikke lett å få gode bilder men de ble litt bedre etterhvert. Glemte å ta bilde av hengekøya så der er det et dårlig snappscatbilde jeg har lagt inn. Så her skal det øves mer på nattbilder )



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar