"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

fredag 1. februar 2019

30 dager uten sukker

30 dager uten sukker gikk supert. Det var nesten så jeg glemte det innimellom men bare nesten altså. Hadde  noen hormonelle dager hvor suget etter sukker var der. Heldigvis var det likevel ganske enkelt å unngå det.

Fasiten for meg er å planlegge hva jeg skal spise.  Blodsukker-vennlig mat som gjør at dette holder seg jevnt gjennom hele døgnet. Om mine matplaner er optimale det tviler jeg  på . Det som er supert er at de fungerte for meg. 








Jeg tar selvfølgelig en ny runde med 30 dager uten sukker. Fra i morgen. 
I dag skal jeg kose meg med en kake og en liten sjokolade .
Men først en kopp kaffe før bakeren skal få et besøk av meg . 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar