"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

fredag 8. februar 2019

scrappekort


Nå begynner snart bursdagsmaraton i vår familie. Det kommer vært eneste år og det er like koselig vært eneste år.  Så da gjelder det å være litt i forkant med bursdagskortene slik at alle får et hjemmelaget kort. 






Her har jeg laget det første scrappekortet i år. Det er med sugerør og blomster. Faktisk første gang jeg har brukt sugerør på scrappekort selvom jeg har en hel haug med dem. Veldig morro og jeg syns de ble veldig dekorative. Jeg visste jo at de blir dekorative for det har jeg sett hos andre. Men det tar alltid litt tid før jeg får begynt på nye ting. Når andre er ferdig med årets dille så begynner jeg å tenke på det og kanskje etter et år eller to så begynner jeg å bruke det. 




Hvem som skal få dette scrappekortet har jeg ikke helt bestemt enda. Uansett så hadde jeg nok ikke skrevet det her siden det er greit å ha det som en overraskelse til mottakeren.
Nå er det bare å forsette å lage kort til disse flotte familiemedlemmene mine. Alle skal få vettu.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar