"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

fredag 22. februar 2019

Min gode venninne

Jeg er så heldig som har en veldig god venninne. Jeg har flere gode venninner altså men noen er litt nærmere enn andre. Denne venninnen min ble jeg kjent med da jeg var 4 år. Vi flyttet begge to til samme plassen sammen med våre foreldre . Det er jeg så glad for. Det er alltid godt å ha en god venn når liver et bra, utfordrende, leit, kjekt ja igrunnen bestandig. Vi ser hverandre ikke veldig ofte selv om vi nå bor bare et steinkast unna hverandre. Men vi er der for hverandre. Og jeg håper hun også vet at jeg er der for henne. 








Pga diverse utfordringer så begrenser min sosiale bit seg veldig og da er det så utrolig godt å vite at noen er der når jeg igjen kan være sosial. Det å vite at mine venner ikke blir borte selv om det kan gå både uker og måneder før vi kan snakkes sammen igjen. Det er en trygghet å vite. 







Min gode venninne er i tillegg en stor kakeelsker. Dvs hun elsker kaker. Både kjøpe kaker på kafe og kaker hun baker selv.  Og jeg er igjen heldig som får smake endel av disse kakene. Jeg er egentlig ingen kake elsker men noen av disse kakene hun har laget er de beste jeg har smakt. Det er så jeg drømmer om de på natta , så gode er de. 








Så da måtte jeg jo bare lage et bursdagskort til henne når jeg fant disse arkene og stemplene. De passet bare så godt til henne. 





 Bursdagen hennes er ikke før i oktober så her har jeg vært tidlig ute med kortlaging. Jeg er kjempeheldig som har en slik god venninne.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar