"Livet skal ikke begripes - det skal gripes" Gunnar Bjørling

søndag 3. februar 2019

Matplan uke 6


Søndag og ny matplan.
Jeg bare stortrives med dette "systemet"
Energien holder seg jevnere og jammen syns jeg klærne sitter bittelitt løsere.

Nye oppskrifter skal prøves og hvem vet, kanskje vi får nye favoritt matretter?




Uke 6

Frokost

m.m

lunch

Middag

Kvelds

Mandag

Toastet
ketovaffel


Ved behov:


-litt nøtter


-1 ss
cc olje i kaffe/te

Ribberull
Agurk 
Laks , soyasaus
Mango-avokadosalat

Ved behov:


Kokt egg m /reker og majones


Knekkis m/ rekeost


Eggerøre spekemat

tirsdag
Egg
paprika
Salat
Spekemat
Fetaost salat
Medisterkaker,
ribbe
(Rester fra jul)

onsdag
Ribberull
agurk
Knekkis ost
Spirer
Soppsuppe
Bacon

torsdag
Avokado
Reker majones

CC pletter
Kokt torsk Smør, blomkål/brokkoli-mos

fredag

smoothie
Salat egg 
Reker majones

Kalkun (rester)
Grønnsaker

lørdag

Knekkis
ost salat
Yoghurt
bringebær

Taco

søndag

salat
Yoghurt
bringebær
Kylling ovnsbakte grønnsaker




Soppsuppe har jeg aldrig laget før. Gleder meg til å få testet det. Litt usikker på hvilken oppskrift jeg skal velge men regner med det blir litt herifra og litt derifra som jeg pleier. 

Jeg har funnet oppskrifter på noen av bloggene i det store internett. 
Bare å trykke på linkene så kommer du til soppsuppe oppskrifter :









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar